Nadzwyczajny Szef i dwunastu nie-idealnych ludzi stworzyło dzieło wielkie. Inspirujące.
Dziś wielu liderów biznesu dochodzi do wniosku, że sukces ich firmy był możliwy dzięki temu, że właściwi ludzie znaleźli się na właściwym miejscu. Ci pozostali wierni są maksymie: „Umiesz liczyć? Licz na siebie!”.
Od czego zależy, że jedni potrafią znaleźć wspaniałych ludzi, którzy doskonale odnajdują się w firmie, a inni „nie mają kim robić”?
Problemem wielu firm jest proces rekrutacji naznaczony brakiem wiedzy, przypadkowością oraz znajomościami i koligacjami rodzinnymi. Jeśli skuteczność takiego sposobu zatrudniania określimy na 30%, to oznacza, że z trzech przyjętych pracowników, tylko jeden będzie nadawał się do pracy…
„Zatrudniamy ze względu na kompetencję, zwalniamy przez charakter”. To powiedzenie wskazuje, że wiedza i doświadczenie to nie wszystko. Jak zatem przeprowadzić proces rekrutacji, żeby uniknąć nietrafionych decyzji i do współpracy pozyskać najlepszych kandydatów?
Na te pytanie odpowie Wojciech Krówczyński, który był odpowiedzialny za politykę personalną dużych firm. Dogłębnie poznał strategie i narzędzia służące wieloetapowej rekrutacji pracowników. Współpracując z małymi przedsiębiorcami, poznał ich specyfikę. Dzięki temu pokaże, jak skutecznie zatrudniać pracowników w małej firmie.

Adresaci szkolenia:

Przedsiębiorcy i menedżerowie odpowiedzialni za prowadzenie małych firm. Przekazywane treści będą szczególnie istotne dla tych, którzy w chwili obecnej w ograniczonym stopniu wykorzystują nowoczesne metody rekrutacji pracowników.

Cel szkolenia:

Poznanie nowoczesnych metod rekrutacji pracowników oraz możliwości ich zastosowania w małej firmie.

Program szkolenia:

od 9.30 Rejestracja uczestników
10.00 REKRUTACJA APOSTOŁÓW – HR WEDŁUG JEZUSA CHRYSTUSA
Powitanie i wprowadzenie ks. Przemysława Króla SCJ
10.30 JAK DOBRZE OKREŚLIĆ, KOGO POTRZEBUJĘ DO SWOJEJ FIRMY?

  • Kogo już mam, a kogo mi brakuje w mojej firmie?
  • Jak stworzyć profil stanowiska?

 
11.30 Przerwa kawowa
11.45 JAK SPRAWNIE PRZEPROWADZIĆ REKRUTACJĘ?

  • Gdzie szukać potencjalnych kandydatów?
  • Jak sformułować ogłoszenie, aby zainteresować nim odpowiednie osoby?

 
13.15 Przerwa na lunch
14.15 JAK PRZEGLĄDAĆ OTRZYMANE APLIKACJE I WYBRAĆ TE NAJLEPSZE?

  • Jakie przyjąć kryteria selekcji?
  • Na co zwrócić szczególną uwagę?

 
15.30 Przerwa kawowa
15.45 JAK PRZEPROWADZIĆ ROZMOWĘ KWALIFIKACYJNĄ

  • Jak przeprowadzić wywiad zawodowy i kompetencyjny.
  • Najczęstsze błędy poznawcze. Jak im zapobiec?
  • W jaki sposób rozmawiać o wynagrodzeniu.

 
17.00 Zakończenie szkolenia
Szkolenie będzie prowadzone metodami warsztatowymi, liczba uczestników ograniczona.

Prowadzący

Wojciech-KrowczynskiWojciech Krówczyński posiada ponad 20 letnie doświadczenie menedżerskie w pracy dla międzynarodowych korporacji. W swojej karierze zawodowej budował i prowadził zespoły marketingu i sprzedaży, odpowiadał za szkolenia i rozwój pracowników, organizował projekty wizerunkowe i programy edukacyjne. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w branży wydawniczej, budownictwie mieszkaniowym, przemysłowym, oświacie, medycynie i farmacji. Obecnie jest wykładowcą z zakresu przedsiębiorczości, zarządzania i budowania wizerunku na konferencjach, targach i specjalistycznych wydarzeniach branżowych. Zajmuje się również rozwojem kariery zawodowej kadry i pracowników firm oraz osób poszukujących lub zmieniających pracę.[note]


Pierwsza edycja szkolenia odbyła się w Warszawie (16 września) i w Krakowie (30 września).
Zapraszamy do obejrzenia relacji: